Ujian darah selepas menggunakan beberapa ml pati manggis Myhelth

Kesan segera penggunaan Pati manggis Myhelth

Daripada ujian darah tersebut menunjukkan struktur sel-sel darah mula stabil selepas 3o minit penggunaan Myhelth.

Dengan daya serapan sehingga 97%, Myhelth mampu bertindak dalam masa yang singkat.

Maka tidak hairanlah jika banyak testimoni yang mendapat kesan segera daripada penggunaan produk ini. Ada mereka sembuh selepas menggunakan 2-3 sudu, adalah mereka yang sembuh setelah sakit bertahun-tahun hanya dengan beberapa botol Myhelth.

Myhelth terus bertindak dalam darah seperti ujian diatas.

Testimoni pengguna Myhelth

Wednesday, April 15, 2009

Mengapa semestinya manggis!

Mungkin anda pernah dengar mengenainya dan kini manggis telah didatangkan kepada anda...

Pada sekitar 2002, manggis telah diperkenalkan oleh sebuah syarikat MLM di Amerika Syarikat (USA).Hanya dalam jangkamasa 4 tahun sahaja, Syarikat tersebut telah berjaya melonjakkan kedudukan hingga nombor 4 dalam ranking MLM dunia. Telah berjaya menerjah pasaran dunia dengan satu produk sahaja walaupun mengandungi hanya 20% komponen manggis.

Hanya berasaskan satu produk yang mengandungi 20% komponen manggis lonjakan jualan mengalah syarikat yang berusia ratusan tahun.

Maka dengan itu , kehebatan manggis telah terbukti dan dityakini dunia. Maka dengan itu juga Myhelth (Syarikat Antarabangsa yang berpusat di Malaysia) telah mula memasarkan produk pati manggis terus dari sumber manggis dunia iaitu Thailand.

Buah manggis mengandungi ORAC yang tertinggi berbanding dengan makanan buah-buahan lain. Dalam Manggis sahaja, terdapat 47 jenis zanthone yang sangat berguna terhadapa penentangan penyakit.

No comments:

Post a Comment